DURF voor meer autonomie voor Groningen
Groningen moet op eigen benen staan. Het wordt tijd voor meer autonomie. Hoe lang accepteren wij nog dat er over ons wordt beslist in Den Haag? De pijn wordt hier gevoeld, niet in Den Haag. Decennialang heeft de provincie gefunctioneerd als wingewest van Nederland. De opbrengsten van de gaswinning vloeiden naar de staatskas, terwijl de […]
DURF voor meer autonomie voor Groningen Meer lezen »







